Badmintonskolen

Badmintonskolen passer for barn med normal motorikk og koordinasjon. Ingen øvre eller nedre aldersgrense, våre treningsgrupper er nivåinndelte (basert på ferdigheter, ikke alder).
Ta noen prøvetimer, kanskje badminton er for deg? Kanskje skal du rett til Join Us 1-gruppen vår? (se under)

🏸 I startfasen kan barna bruke våre utlånsrackerter. Senere bør barna ha sin egen racket som du kan kjøpe av oss, i hallen, eller via vår klubbsponsor Sportmodern som har et godt utvalg. Husk å oppgi vår klubbkode (Mobk) for beste pris.

🏸 For de aller minste utøverne anbefaler vi å kjøpe tilpasset racket med én gang. Disse er korte og lette og de tåler en støyt. Vi har ikke disse til utlån grunnet høy slitasje, men vi har til salgs for kr 300 i hallen.

Vi anbefaler lett treningstøy og husk vannflaske. Innendørs treningssko med non-marking såle.
Badmintonskolen følger skoleåret og er delt i to semestre - før og etter nyttår. Høstsesongen starter normalt ca 1 uke etter skolestart. Vinter/vårsesongen starter normalt 1. uken i januar. Årskostnader er på 1.000kr (500kr/halvår) og inkluderer selvfølgelig klubbmedlemskap og ballforbruk.

- Gratis deltakelse på 2 turneringer i året.

💰 Priser:
Klubbmedlem:       50kr/år
Treningsavgift:     1.400kr/år
Ballavgift:             Inkludert
Totalt:                 1.450kr/år

🏸 Treningstider:
Mandag: 16.30 - 18.00
Torsdag: 17.00 - 18.30
(Lørdag:  12.00 - 14.00)

Shuttle - 1_edited.jpg

STØTT OSS MED DIN GRASROTANDEL!
Vi er en av landets største badmintonklubber som seks dager i uka har et tilbud til barn, unge og voksne. Vi har utøvere som jobber hardt for å komme til OL i 2024 og vi har Norges største gruppe for Special-utøvere med sine egne mål. Vi har voksne og eldre trimmere, men det vi har mest av er barn og unge som ønsker et morsomt og inkluderende treningsmiljø der ingen sitter på benken. Klubben vår vokser og vi trenger all den hjelp vi kan få for å fortsette å gi et bra tilbud!

Grasrotandelen gir deg mulighet til å bestemme hvem som skal motta noe av overskuddet til Norsk Tipping. Når du spiller går inntil 7 % av din innsats til den grasrotmottakeren du velger – uten at det påvirker din innsats, premie eller vinnersjanse.
Vi håper du vil støtte Moss Badmintonklubb!

Takk for din støtte!