Årsmøte med premieresultat

Det ble et årsmøte på det jevne - uten den helt store oppslutningen. Hadde det ikke vært for premieutdeling for klubbmesterskapet og stipendet fra Badmintonklubbens Venner, ville det trolig vært tynt i rekkene. Totalt var det 40 medlemmer, hvorav 25 var over 15 år og stemmeberettigede. Det er synd det var så få - fordi styret i klubben kunne legge frem et økonomisk resultat bedre enn noen gang. Og vise til et medlemstall - som trolig aldri har vært høyere. Og sportslig har vi fremgang på mange fronter, spesielt i ungdomsklassene. Valgkomiteen hadde gjort jobben sin, og valgene gikk derfor greit unna - med ett unntak. Vi mangler turneringsleder, og det er alvorlig. Dels fordi vi har planlagt turneringer som Mossetreffen og Julecupen, og inntektene herfra ligger i årets budsjett. Men også fordi vi som klubb ønsker å kunne arrangere rankingturneringer på hjemmebane.  Styret og valgkomiteen håper virkelig det vil melde seg noen interesserte ildsjeler i løpet av sommeren.
Tags:
Annet